Cauta in site

Acte necesare LUARE IN EVIDENTA AUTOTURISM ADUS DIN STRAINATATE

ACTE NECESARE LUARE IN EVIDENTA AUTOTURISM ADUS DIN STRAINATATE

  1. Copie contract vanzare cumparare, tradus si legalizat
  2. Copie carte identitate autoturism
  3. Copie CI
  4. Declaratie
  5. Fisa de înmatriculare (birou de copiat acte)

 

Luarea in evidenta a autoturismului adus din strainatate se face la DIRECTIA FISCALA a Primariei  la SERVICIUL IMPOZITE SI TAXE

Atentie !!!

Informatiile privind LUARE IN EVIDENTA AUTOTURISM ADUS DIN STRAINATATE au un caracter informativ. Nu suntem raspunzatori daca actele necesare sau modele de documente s-au modificat sau nu sunt prezentate corect.

Daca aveti dv. informatii suplimentare despre LUARE IN EVIDENTA AUTOTURISM ADUS DIN STRAINATATE va rugam sa ni le trimiteti pentru a putea fi de ajutor altor persoane.

Va multumim !

Adauga comentariu

CAPTCHA
Aceasta intrebare este pentru a preveni trimiterea de spam